Torsdag 17:e december

Har varit lite off här, ännu en gång. Det beror på att mina tankar har varit på andra håll. Varit orolig för min lille farfar bland annat. Nu har vi diagnosen, och vet vad det är med honom. Önskar jag kunde säga att det känns lättande, men nej, det gör det inte. Vill inte skriva mer om det här.

Nu är det i alla fall snart äntligen helg igen. Har ett litteraturseminarium imorgon förmiddag, sedan är det helg. Gött! Blir en relativt lugn helg. Ska nog ner till familjen imorgon kväll tror jag. Lördag kväll ska jag umgås med Sandra. Tror hon kommer hit och kollar lite film. Och någon av dagarna ska jag till sjukhuset och hälsa på farfar med hade jag tänkt. Har även planer på att skriva klart ett arbete som ska in den 15.e januari. Då kanske även jag får lite jullov;) hihi.

Idag åkte jag ner till förskolan i edet för att hämta mitt omdöme från praktiken. Och blev väldigt nöjd över min handledares ord där på pappret! :) Det värmer i hjärtat att höra hur omtyckt man är av barnen. Härligt. Lyckades pricka in besöket bra... först mitt i kafferasten, så det fick bli en kopp kaffe. Och sedan blev jag erbjuden att stanna kvar och äta julbord tillsammans med alla barnen. Hur mysigt som helst.

Nu ska jag ställa mig och sortera tvätt. Har tvättid imorgon. Sedan ska jag hoppa in i duschen innan jag bäddar ner mig framför tv.n hela kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0