söndag 13.e december

Hade en lyckad utekväll igår!! Lagom av det mesta, vilket resulterar i att jag faktiskt mår prima idag. Skönt. Hatar att vakna upp och knappt komma ur sängen! Började kvällen med förfest hemma hos Johanna med tjejerna. Hur trevligt som helst. Massa prat, skratt och Twister-spelande. Sedan bar det av in mot stan där målet var Olerays. Hade en toppenkväll verkligen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig ner mot edet för att hälsa på familjen. Hörde att det vankas kinamat. Inte mig emot! Ikväll blir det bio med Malin. Ska se "Luftslottet som sprängdes". Har sett fram emot den filmen!



Förresten, det är ju Lucia idag. Har ingen Lucia-känsla alls. Förr var man alltid hos släkten och firade lucia och lussade. Det var tider det. Idag känner jag knappt av att det är Lucia....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0