Onsdag 9:e december

Idag har jag spenderat dagen på praktiken. Julpyssel med barnen. Blev även julpyssel för min del såklart. Kunde inte låta bli att göra en jättesöt tomte ;) Så söt så! Nu har jag bara 2 dagar kvar på praktiken. Denna gången känns det extra trist. Under ett par års tid har jag haft mina praktikperioder där, men även vikarierat en hel del. Nu gör jag min allra sista praktik på min utbildning, och jag har även svårt att tro att jag kommer hinna vikariera innan jag tar examen. Får jag inget jobb däremot kommer jag ju självklart kunna fortsätta hoppa in lite då och då... men det känns faktiskt trist att sluta nu:/ Kommer sakna både personal & barn! Är i alla fall inbjuden på barnens tomtefest på tisdag kväll, och självklart ska jag gå på den. Känner att det är ett bra tillfälle att säga hej då till barnen!

Kom på ideén idag att jag kanske borde baka ett pepparkakshus här i lägenheten denna julen. Jag är inte den personen som bakar och har mig, och vet inte hur pysslig jag är egentligen. Lär ju tappa tålamodet innan jag ens hunnit klistra ihop två väggar på huset. Och sedan dekorationen... herregud, jag blir trött bara jag tänker på det, hihi! Men ska absolut fundera på detta....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0