Onsdag 30:e december

Oh vad irriterad jag blir när jag suttit och skrivit ett inlägg, och på någon konstigt sätt lyckas jag raddera allt. Då är det bara att le och börja om antar jag ;)

Har haft mamma, malin & Jimmy här på besök nu. Även Malins katter var med och busade lite. Vet inte hur populärt det var från Alva & Alvinas sida, men det är lika bra de vänjer sig... för när vi åker till Thailand ska de bo tillsammans alla fyra, med Jimmy.

Nu när de har gått så hamnade jag framför tv.n, där Saltkråkan visas. "Skrållan, Ruskprick och Knorrhane". Det är grejer det. Saltkråkan är ett sådant program man kan kolla på hur gammal man än är. Jag minns att jag älskade Saltkråkan när jag var liten. Hemma i edet har vi nästan alla program inspelade på VHS. Synd bara man knappt använder VHS nu för tiden. Men jag får väl köpa på mig alla avsnitt på DVD, så har jag något att sysselsätta mig med, haha. Mitt favoritavsnitt har iallafall alltid varit då de leker sjörövare allihopa, och de ska fånga den där stenen, minns ni?

Resten av dagen har jag lite småsaker att pyssla med. Behöver ge mig iväg och handla lite saker till maten med, men orkar inte traska in till stan så det blir nog en sväng upp till konsum bara. Men det får bli när Saltkråkan är slut, hihi. klockan ett tror jag. Tills dess ska jag bara ligga här under filten och vila ögonen på detta. Alvina har lagt sig bredvid och är påväg att somna. Mys på hög nivå detta!

Postat av: CaTTis

Åhh jag älskar också Saltkråkan, gillar de avsnitt/filmer när Skrållan är med...=) Och min favorit är också när de är de vuxna är med och har en lekdag! =) Saltkråkan och Mysak har jag för mig den heter..=P Kram och Gott nytt år!

2009-12-31 @ 14:26:04
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0