Onsdag 2:e december

Kan ju börja med att meddela att jag kom in i bilen imorse. Woohoo. Fick däremot varmköra den ett bra tag innan dörren gick att stänga igen. Men men, då slapp jag stå utanför och frysa i alla fall! Min bil har lett till ett hett samtalsämne bland barnen på förskolan. Räckte att jag steg innanför dörren imorses så kom en av killarna och frågade: "Jenny jenny, så du kom in i bilen idag, för idag kom du innan vi åt frukost, det gjorde du inte igår"... hehe. Och vid maten idag diskuterade vi hur jag fick gå till väga igår när bilen hade frusit, och när jag sedan berättade att jag blev inlåst i bilen med, ja då var skratten höga. Jag älskar att jobba med barn, ibland blir de sååå glada för så lite. Och jag får MINST likamycket tillbaka från dem, om inte mer. Behöver jag säga att jag har seperationsångest till tusen just nu... nästa vecka kvar, sedan lär jag varken jobba eller praktisera där mer. Får jag inget jobb efter skolan är det självklart jag fortsätter att hoppa in vid behov.

Sitter här hemma och känner mig frusen. Varit ute en hel del med barnen idag. Har ju faktiskt varit underbart vinterväder, och klär man sig bara rätt (som man faktiskt får göra när man jobbar på förskola), så fryser man inte speciellt mycket. Däremot, kunde jag faktiskt inte låta bli att skänka en tanke till Sofia & Björn som faktiskt är i Thailand nu... IGEN!

Nu ska jag göra mig redo och sedan möta upp pappa på lagret. Han ska greja lite med min bil med tror jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0