Fredag 11:e december

Idag gjordes sista dagen på praktiken, slutpraktiken, vilket faktiskt känns lite sorgligt. Kan inte beskriva i ord hur bra jag har trivts på det stället. Men ska ju vara med på deras tomtefest på tisdag kväll, så idag slapp jag ju att säga hej då till alla barnen. Iofs kan det väl hända att jag vikarierar någn dag framöver, och om inte annat kommer jag hälsa på. Så tycker det är onödigt att säga hejdå precis som att vi inte kommer ses något mer.
Tackar min handledare och övrig personal för den fina blomman jag fick!


När jag kom hem från praktiken åkte jag med Malin till Willys för att handla inför kvällen. Vi ska nämligen kolla på Idol-finalen hemma hos Malin. Även våra kusiner Sofia & Rebecca kommer dit, så det ska bli skoj! Heja Erik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0