Anna Anka vs. Kalle Anka

Det gick faktiskt riktigt bra med pluggandet idag. Fick gjort det jag hade tänkt att göra, nämligen hälften av arbetet. Imorgon går jag upp relativt tidigt och avslutar det sista. Gött!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen snabbt och sedan krypa upp framför tv.n. Tänkte faktiskt se Anna Ankas jul :P Man må tycka vad man vill om henne... men då har man i alla fall något att skratta åt såhär på kvällen. Men en sak kan jag med säkerhet säga... att på julafton kl 15 är det KALLE Anka som gäller och inte ANNA Anka. Vet inte de tänkt där, om de skulle kunna utplåna Kalle Ankas tittare på julafton. Det roliga är ju att det heter "Kalle Anka och hans vänner önskar god jul" och "Anna Anka och hennes vänner önskar god jul".... ja ja, Jag sviker inte Kalle Anka på julafton, det säger jag bara ;)



Vad väljer ni? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0