Torsdag 21:e augusti

God morgon på er! Idag njuter jag verkligen av att inte jobba kvar på fabriken längre! Jag gick inte upp förrän kl 11.00 idag. Underbart! Nyss ätit frukost och druckit mitt morgonkaffe framför herrarnas stavhopp, varvat med lite 10-kamp! Jag älskar friidrottsVM verkligen;)

Igår kväll låg jag och kollade på en film: "Love in Manhattan". Underbar film. Tårarna rann både en och två gånger. Kan inte annat än att rekomendera den.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig redo att möta dagen! Ska iofs inte göra allt för mycket. Ska ner och jobba några timmar på förskolan bara. Tyvärr blev det inte att träffa Sandra & Wille idag, utan vi tar det nästa vecka, men då har man ju något att se fram emot! Men funderar på att åka hem och hälsa på mamma & pappa.... och självklart Jimmy med, efter jobbet! Förbereda mig mentalt för morgondagen. Nervositeten börjar komma. Har ju aldrig varit på en anställningsintervju innan så!

Just det, surfade in på Bellme.se idag för att se om de hade någon trevlig vara idag. Fann en plattång. Och nu mina vänner ska ni få höra... jag har köpt min allra första plattång... inte dåligt va? En rosa dessutom!

Nej, duschen var det ja!

Postat av: CaTTis

Ah fan va nice! Jag har suttit som klistrad de senaste dagarna! Gjort alla nödvändigheter i pausen som är på för/eftermiddag...=) hehe Ah fan va nice, du måste berätta vad kryssningen går på. Är ltie sugen på en sån resa. Kram

2009-08-20 @ 18:15:51
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0