Tisdag 4:e augusti

Har redan varit vaken ett bra tag. Gillar inte att jag alltid vaknar så tidigt, fast jag kan sova ut! Hmm... ja ja! Frukosten är på g. Väntar bara på kaffet som ska rinna ner, sedan blir det att äta framför ett avsnitt av "Sex and the city". Linda, du får tillbaka boxen nästa gång vi ses!

Gårdagen på jobbet var underbar, om man kan säga så om maskinerna?? Allt bara rullade på. Vi gick ut för att byta rulle i sin höjd, annars kunde vi slappa på rätt bra. Men det tycker jag vi var värda, efter helvetesdagen på jobbet, dagen innan! Vågar man hoppas på en lika bra dag idag, som igår? Nej det tror jag inte! Åker ju på omställningen i alla fall! Lagom kul! Men nu har jag bara denna eftermiddagen kvar, och sedan två nätter, därefter är jag ledig ledig ledig! I alla fall mellan fredag-onsdag! Och efter det har jag bara en arbetsperiod kvar av sommarjobbet, sedan är det tillbaka till skolan och avsluta den sista terminen där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0