Söndag 23.e augusti

Gor morgon! Söndagsmorgon! Solen skiner ute. Gott! Sitter framför tvn och har precis ätit frukost. Nu blir det strax att hoppa in i duschen. Om några timmar kommer mamma & Jimmy och hämtar mig, så ska vi åka till överby. Jimmy skulle tydligen köpa nya t-shirtar. Och jag behöver ett nytt mobilabbonemang. Och ny mobil med.... men det tar jag en som är med i abbonemanget. Jag är inte så petig när det gäller mobil. Hade en diskussion med lillebror förut. Han tycker jag ska ha en med touch-screen eller hur det stavas. Jag tycker nog snarare de verkar lite för avancerade för min del. Vi får se vad det blir!

I eftermiddag ska jag, Sandra & lille Wille åka ner till min familj i edet, så de med får träffa lille Wille=) Ska bli kul att träffa det lilla underverket igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0