Nytt avsnitt av vänner?



Jag vet inte hur det kan komma sig, men på 5.an just nu, går det ett avsnitt av "Vänner" från säsong 2, som jag inte har sett innan. Hur kan det komma sig? Trodde ju att jag hade sett alla avsnitt. Men jag klagar inte. Då har jag nått att roa mig med den närmsta tiden.

Nu till en annan sak. Jag kan erkänna att jag läser en hel del bloggar. Dels vänner, men sedan en del av "storbloggarna". Vissa tjejer som hör till den senaste kategorien funderar jag lite över. Jag nämner inga namn, men en del känns så otroligt överdrivna så man skäms när man läser deras bloggar. Ännu värre när det dyker upp en videoblogg. Man kan bli känd för lite olika saker... en del provocerar med sitt utseende, vad de har för kläder med mera. Andra blir kända över att hela tiden klämma in "mmm" i deras videobloggar.
Nej, hade jag varit en utav "storbloggarna" hade jag inte velat tjäna pengar för att "låtsas" vara någon, för visst måste de provocera en hel del? Jag hade velat vara mig själv till fullo!

Tacka vet jag storbloggarna som Stina-Lee och Kenza. Sedan kan jag faktiskt erkänna att Blondinbella känns helt okej nu. Hon har lugnat ner sig lite.

Postat av: CaTTis

Hehe asså du läser så många "storbloggare". Den ända storbloggaren jag läser är nog Katrin Zytomierska´s. Älskar hennes råa sätt att skriva...=P Sen även Towa Lindbergs sexblogg, inget speciellt där men på nått sätt har jag fastnat hos henne, hon var ju med på sanningens ögonblick och de var sånt himmla hysteri om henne.. haha De var la efter de som jag började kolla in hennes blogg. Blondinbella har ja kollat in någon gång för nått år sen... men njae! Resten vet ja finns, men aldrig kollat in. Följer du bloggarna på Bloglovin? Kram

2009-08-26 @ 11:30:05
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0