Måndag 3:e augusti

God morgon! Ni anar inte vad gott det var att slippa gå upp 04.30 imorse. Nu behöver jag inte gå upp så tidigt förrän nästa onsdag. Long time! Underbart! Börjar jobba kl 14 idag, så innan dess så blir det bara mys hemma. Regnet öser ju ner ute, så det finns inte så mycket annat att göra. Kanske borde fortsätta att ta del av Mikael Blomqvists & Lisbeths Salanders liv i "Luftslottet som sprängdes". Hinner ju inte läsa så mycket när man jobbar, så än har jag mycket kvar i boken!

Vet inte vad det är med mig denna sommaren. Detta är den sjätte sommaren som jag jobbar sånt skift som jag gör. Ni vet, både förmiddag, eftermiddag & natt under en sjudagarsperiod. Innan har jag aldrig haft problem med det, men i år känner jag mig trött och sliten precis hela tiden. Kan somna när som helst i stort sett. Undra vad det kan bero på, börjar jag bli gammal kanske? haha!

Ja ja, boken var det ja!

Postat av: Sofia

Nu har jag bokat tid hos Carina! :) Haha!

2009-08-03 @ 13:29:53
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Boken är sååå bra! =) Jag har typ 13kap kvar...=) kram

2009-08-08 @ 16:32:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0