Måndag 24e augusti

Problemet med telenor är nu löst. Ringde imorse och var uppladdad för kamp. Men för andra gången på raken så fick jag en trevlig person att prata med. *peppar peppar, ta i trä*, och från och med 7e september är jag inte kund hos telenor mer. Skönt att ha detta ur världen.

Har även ringt ett annat samtal idag som jag dragit ut på. Tandläkaren. Jag vill inte. Jag får kalla kårar bara av att tänka på tandläkaren. Har inte haft problem för det innan, men de senaste åren har jag känt obehag. Kan man få tandläkarskräck på senare år? För det har jag. Nu har jag skrivit in mig hos en ny. En som har jobbat mycket med folk som har tandläkarskräck. Och fick reda på att hon själv lider av tandläkarskräck. Lite komiskt om man får säga det så. Men då vet hon i alla fall hur man känner när man ligger där.

Yeah yeah, förmiddagen spenderade jag & Louise på bakgården med en kopp te och massa snack. Sedan kom mamma upp till mig en sväng och vi delade en pizza. Mycket pizza det sista för mig. Slut på det nu! Och resten av dagen ska jag bara ladda inför skolstarten imorgon ;)

Postat av: CaTTis

Hehe jag har också fått de på senare tid... men de är för att jag itne har fixat någon tandläkare sen jag flyttade ifårn GBg...=/ Och nu måste man ju betala för skiten också...=( Gillar vi inte! Så de har bara inte blivit av än!

2009-08-24 @ 19:48:51
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0