Fredag 21:e augusti

Fredagskväll. Sitter hemma och kollar friidrotts-vm. Denna helgen kommer jag slappa fullt ut! Känner att jag behöver vila upp mig efter sommaren på bruket. Jag sover länge om mornarna ska ni veta. Det är jag värd.

I alla fall, var på anställningsintervju idag. Det var ju intressant! Nervös var jag i alla fall! Nu är det bara att vänta och hoppas, men jag räknar verkligen inte med något. Är mer inställd på att jag inte får det. Och det är väl tur kanske, då blir man inte besviken! När den var klar åkte jag ner till min faster med familj för at träffa dem. Och sedan hem och träffade mamma & pappa. Åt god lax med!

Funderar på om jag ska sätta på en film (och garanterat somna framför den), eller lägga mig i sängen och läsa ur min bok jag håller på med. Just nu lockar boken mer. Går lite segt med den för tillfället. Håller fortfarande på med Stieg Larssons "Luftslottet som sprängdes"... har ju inte funnits så mycket tid och ork till det i sommaren.

God natt mina läsare!

Postat av: CaTTis

Åhh jag läste ut den igår! Jag blev alldeles tom efteråt...=/ Nu längtar jag som bara den till filmerna! =)

2009-08-22 @ 14:34:53
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0