Förändring här hemma

Blev till att jag beställde mitt namnhalsband förut. Men eftersom de beställs ifrån Danmark och de har semester nu, så tar det ett par veckor, men det gör inget. Så där blev jag 600kr fattigare. Tur att jag blir rik på mitt sommarjobb då ;) Blev även lite smycken inne på Åhlens. Såg lite fel när jag köpte örhängene, det var ju sådana där Clips! Så kan det gå. Tur jag har andra örhängen som passar till halsbandet och armbandet som också kom med hem.

Jag har verkligen kommit på att jag är beroende. Jag är beroende av smycken och av klänningar! Klänningar har jag börjat gilla de senaste åren. Men problemet är att jag inte får plats längre. Jag vet inte vart jag ska göra av mina kläder längre. Låter kanske inte som ett stort problem. Men det blir ju faktiskt det i slutändan... Men... nu slog det mig. Om jag gör en "skogarderob" där klänningarna & andra blusar och tröjor hänger nu, och en klädgarderob där jag har skor och jackor och sånt nu? Detta ska jag fundera på. Skulle det bli så, så lovar jag er före- och efter-bilder.

Dags att göra sig redo för jobbet. Imorgon när jag stämplar ut kl 06 så har jag ledigt i fem dagar. Jag längtar, bara 8 timmars jobb kvar

Postat av: Sofia

Hoppas natten går fort för dig! :)

2009-08-06 @ 21:46:29
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: elin

Sv:haha ja, jag tyckte den var as rolig ! :d

2009-08-07 @ 10:24:48
URL: http://elinwettervik.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Ja, de måste vi absolut få se före och efter bilder på..=)

2009-08-09 @ 22:26:23
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0