Aj vad klantig man kan vara

Dagen har spenderats nere i edet...precis som jag skrev tidigare! God mat hos farmor & farfar. Lämnade även ett par jeans där som farmor får sy upp:) Det tackar man för!

Har lärt mig en sak, man ska inte raka benen när man ens har liite bråttom. Jag gjorde det för en stund sedan. Och nu blöder det lite här och var på benen. Aj aj!

Och som svar på Sofias kommentar i förra inlägget, självklart är det dags att ses lite snart. Och nu har vi ju tillochmed bokat tid för det;) Bra bra... shoppingtur på lördag! Det gillar vi!

Postat av: Fia ♥

Jo annelie hade hans hemnummer.. men det känns inte jättekul o ringa han hem... jag är inte så på det iaf.. att han kunde kolla sin mail hemma hade jag uppskattat till tretusen!

2009-08-05 @ 20:22:05
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: TOBBE

hoppas du har sovit gott. 1dag kvar tills man får åldersnoja :(

2009-08-06 @ 12:18:43
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0